2016. június 1., szerda

Idő keresi közösségét

2016-ot a Változó Világ Mozgalom, egyszerűbben fogalmazva én a közösség évének kiáltottam ki.
Azóta nem sok minden történt ebben a témában, mert más témák is vannak, a nap meg 24 órából áll. Más lett volna, és más lenne, ha ez a kezdeményezés egy közösség kezében lenne. Hát keresem ezt a közösséget.
Világ proletárjai, nyugdíjasai, fiataljai, önkéntesei, aktivistái, diákjai, apostolai! Egyesülés közben delegáljatok hozzám legfeljebb 12 nem túlságosan dühös, de annál megbízhatóbb segítőt.
Több, mint húsz éve találtam mondani válogatott aforizmáim egyik gyöngyszemét: „Évekig tudok várni olyan segítőre, aki kész idővesztegetés nélkül hozzáfogni a feladatokhoz.” Az rendben lenne, hogy én türelmes vagyok… De nem vagyok örökkévaló…
Egyébként az volt eredeti tervem, hogy már az év elejére megírom a Közösségi kiáltványt. Ahogy az végre-valahára kezd testen ölteni, belém nyilalt a gondolat: az lenne stílusos, az lenne az igazi, ha még ez a kiáltvány is közösségi munka lenne.
Világ gondolkodói, lángelméi, társszerzői, költői! Közületek is csatlakozhatnak egy páran.
Se kritikus, se kritikátlan tömeg nem tenne most jót a munkának.
De egy csapat kell.
Most, valamikor



* * *

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése